Ми збережемо Ваш час

                 Контакти:
всю необхідну інформацію що до співпраці, Ви можете отримати у наших спеціалістів за телефоном (0412) 445612, моб.: (067) 7441267, (063) 1175379
наша адреса: м. Житомир, вул. Фещенко-Чопівського, 2
Зробити замовлення Ви можете за допомогою форми, або надіслити листа за адресою:

        inform_zentr@bigmir.net

       номер ICQ 354-088-662

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rambler's Top100

 

 

Менеджмент

Практичне завдання №1. Охарактеризуйте такі ситуації за теорією підготовки, прийняття та реалізації управлінських рішень:
А) управлінське рішення прийняте без достатнього врахування матеріальних ресурсів необхідних для його реалізації;
Б) контроль за виконанням прийнятих рішень відбувається в системі управління від випадку до випадку.
(Основи менеджменту. Контрольна)

Управління персоналом на підприємстві
Розділ 1. Теоретичні аспекти організації системи управління персоналом
1.1. Поняття управління персоналом
1.2. Методи оцінки персоналу
1.3. Система управління персоналом
Розділ 2. Сучасний стан управління персоналом на ТОВ „ДМ-Продукт”
2.1. Загальна характеристика підприємства як суб’єкта господарювання
2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства
2.3. Характеристика стану управління персоналом
Розділ 3. Удосконалення управління персоналом ТОВ „ДМ-Продукт” та пошук шляхів її вирішення

Соціальне партнерство як механізм регуляції трудових відносин в організації (на прикладі ВАТ „ЖЗПІМ”)
Розділ 1. Соціальне партнерство як механізм регуляції трудових відносин в організації
1.1. Поняття соціального партнерства в організації
1.2. Механізм соціального партнерства в організації
1.3. Роль соціального партнерства в забезпеченні ефективності діяльності підприємства
Розділ 2. Аналіз проблеми соціального партнерства ВАТ Житомирський завод покрівельних та ізоляційних матеріалів”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз трудового потенціалу на підприємстві
2.3. Стан соціального партнерства на підприємстві
Розділ 3. Шляхи удосконалення соціального партнерства як механізм регуляції трудових відносин в організації
(Економіка праці. Курсова)


Місце і роль менеджера організації в управлінні фірмою
Розділ 1. Теоретичні основи менеджерської діяльності в системі управління фірмою
1.1. Менеджер як функціональна одиниця системи менеджменту підприємства
1.2. Мета праці менеджера в системі цілей організації
1.3. Типи керівників
1.4. Чинники менеджерської діяльності в сучасних умовах України
Розділ 2. Практичні аспекти менеджерської діяльності у системі управління ТОВ „Ибла”
2.1.  Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз ефективності господарської діяльності підприємства
2.3. Визначення ролі менеджерського складу в системі управління діяльністю підприємства
2.4. Дослідження основних інструментів діяльності менеджерів на підприємстві
2.5. Основні напрямки зниження трудомісткості роботи менеджерів підприємства
(Операційний менеджмент. Курсова)


Трудовий потенціал підприємства
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування і використання трудового потенціалу організації
1.1. Сутність трудового потенціалу
1.2. Характеристика складових трудового потенціалу організації
1.3. Формування та використання трудового потенціалу організації
Розділ 2. Трудовий потенціал Житомирської філії ТОВ „ВО Контактор”, його формування та використання
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз трудового потенціалу ЖФ ТОВ „ВО Контактор”
2.3. Особливості формування і використання трудового потенціалу ЖФ ТОВ „ВО Контактор”
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності використання трудового потенціалу

Обєктивні закономірності управління виробництвом (ВАТ «Житомиргаз»)
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління виробництвом
1.1. Сутність процесу управління виробництвом
1.2. Загальна характеристика функцій управління виробництвом
1.3. Сфера і механізми управління виробництвом
Розділ 2. Об’єктивні закономірності управління виробництвом на ВАТ „Житомиргаз”
2.1. Організаційно-економічна характеристика ВАТ „Житомиргаз”
2.2. Основні виробничі процеси та їх організація
2.3. Основні напрямки покращення управління виробництвом на ВАТ „Житомиргаз”
(Операційний менеджмент. Курсова)

Удосконалення організації системи збуту продукції
Розділ 1. Теоретичні аспекти збутової діяльності на підприємстві
1.1. Збутова діяльність, її суть та організаційна структура
1.2. Концепція управління збутом та її основні елементи
1.3. Вибір каналів збуту та обгрунтування методів збуту
Розділ 2. Сучасний стан управління системою збуту на ВАТ „Овруцький молочноконсервний комбінат”
2.1. Загальна характеристика ВАТ „Овруцький молочноконсервний комбінат”
2.2 Аналіз фінансово-господарської діяльності ВАТ „Овруцький молочноконсервний комбінат”
2.3 Аналіз ефективності збутової діяльності ВАТ „Овруцький молочноконсервний комбінат”
Розділ 3. Шляхи удосконалення організації системи збуту продукції ВАТ „Овруцький молочноконсервний комбінат”
3.1. Основні напрямки удосконалення системи збуту на підприємстві
3.2. Удосконалення системи збуту продукції на ВАТ „Овруцький молочноконсервний комбінат”
3.3. Економічний ефект від впровадження шляхів удосконалення системи збуту
(ЖДТУ. Основи менеджменту. Курсова)


Удосконалення управління якістю продукції (ЗАТ „Житомирські ласощі”)
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління якістю продукції
1.1. Суть і роль якості продукції в господарській діяльності підприємства
1.2. Принципи та система управління якістю продукції
1.3. Правові засади управління якістю продукції
Розділ 2. Управління якістю продукції на ЗАТ „Житомирські ласощі”
2.1. Характеристика підприємства як суб’єкта господарювання
2.2. Сучасний стан управління якістю продукції на підприємстві
2.3. Аналіз якості продукції
Розділ 3. Удосконалення управління якістю продукції на ЗАТ „Житомирські ласощі” 
3.1. Основні напрямки удосконалення системи управління якості на підприємстві3.2. Методи покращення управління якістю продукції
3.3. Розрахунок економічного ефекту запропонованих заходів
(Менеджмент організацій. Курсова)


Інформаційне забезпечення функціонування операційної системи
Розділ 1. Загальні засади інформаційного забезпечення функціонування операційної системи
1.1. Виробнича система та її інформаційні зв’язки
1.2. Інформаційне забезпечення операційної діяльності виробничої системи: поняття та особливості
1.3. Значення інформаційного поля в операційній системі
Розділ 2. Опис операційної системи АТЗТ "Україна"
2.1. Загальна характеристика підприємства 
2.2. Структурно-технологічні перетворення ООС
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності функціонування операційної системи на основі удосконалення її інформаційного забезпечення

Ділове спілкування та діловий етикет
І. Теоретичні засади етикету ділового спілкування
1.1. Поняття та значення етикету ділового спілкування
1.2. Форми і особливості ділового спілкування
ІІ. Правила ділового спілкування – як базова складова етикету
2.1. Етикет телефонного спілкування
2.2. Етикет стільникового зв’язку
2.3. Етикет ділового листування
ІІІ. Особливості застосування психологічних елементів в системі ділового спілкування
3.1. Створення сприятливого клімату ділового спілкування
3.2. Вислуховування співрозмовника як психологічний прийом
3.3. Створення гарного враження про себе
3.4. Інтер’єр офісу і вибір форми столу
(Курсорва)

Удосконалення організації оплати праці на підприємстві
Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми оплати праці в системі управління
1.1. Суть і функції оплати праці
1.2. Завдання організації оплати праці
1.3. Правові аспекти організації оплати праці
Розділ 2. Сучасний стан організації оплати праці на ТОВ „Рек”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз організації оплати праці на підприємстві
2.3. Аналіз ефективності системи оплати праці на підприємстві
Розділ 3. Основні напрямки підвищення ефективності системи управління оплатою праці на ТОВ „Рек”
Економіка праці в організації. Курсова)


Дослідження соціально-психологічного клімату (на прикладі ТОВ „Молочник”)
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Характеристика підприємства як суб’єкта господарювання
1.2. Аналіз цілей та видів діяльності
1.3. Досягнутий рівень ефективності господарювання
РОЗДІЛ ІІ. ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Визначення місії та перспективних цілей діяльності підприємства
2.2. Дослідження факторів макро- та мікро середовища
2.3. Аналіз сильних та слабких сторін підприємства
2.4. Вибір стратегії розвитку підприємства
РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ТА ПОШУК ШЛЯХІВ ЇЇ ВИРІШЕННЯ
3.1. Характеристика проблеми
3.2. Шляхи вирішення проблеми
3.3. Економічний ефект від запропонованих заходів
:(ЖДТУ. Менеджмент організацій. Курсова)

Система преміювання працівників підприємства
Розділ 1. Основи преміювання персоналу організації
1.1. Система преміювання працівників в умовах ринкової економіки
1.2. Організаційні основи преміювання
1.3. Особливості преміювання робітників, службовців та керівників
1.4. Законодавча база з преміювання працівників підприємства
Розділ 2. Система преміювання працівників на ТОВ „Бердичівський пивоварний завод”
2.1. Характеристика підприємства як суб’єкта господарювання
2.2. Аналіз існуючої системи преміювання на підприємстві
2.3. Особливості системи преміювання на підприємстві
Розділ 3. Основні напрями удосконалення діючої системи преміювання на ТОВ „Бердичівський пивоварний завод”
(Економіка праці в організації. Курсова)

Інструментарій та важелі управління продуктивністю праці в сучасних умовах
Розділ 1. Поняття інструментарію та важелів управління продуктивністю праці в сучасних умовах
1.1. Економічний зміст продуктивності праці
1.2. Інструментарій та важелі управління продуктивністю праці на підприємствах (в установах, організаціях)
1.3. Сучасні підходи до оцінки та управління продуктивністю праці
Розділ 2
Аналіз продуктивності праці на ДП "Молочний завод" ТОВ "Молочна фабрика "Рейнфорд"
2.1. Характеристика підприємства як суб'єкта господарювання
2.2. Аналіз використання трудового потенціалу ДП "Молочний завод" ТОВ "Молочна фабрика "Рейнфорд"
2.3 Стан  ДП "Молочний завод" ТОВ "Молочна фабрика "Рейнфорд" та управління продуктивністю праці
Розділ 3
Удосконалення інструментарію та важелів управління продуктивністю праці
(Економіка праці в організації. Курсова)


Стратегічне планування та стратегічне управління діяльністю виробничого підприємства
Розділ 1. Теоретичні та нормативно-правові основи формування системи управління виробничим бізнесом в Україні
1.1 Сутність та значення стратегічного управління в діяльності підприємства
1.2 Процес застосування системи стратегічного управління та планування на підприємствах в Україні
1.3 Особливості стратегічного управління та планування на виробничих підприємствах
1.4 Нормативно-правова база, що регулює стратегічне управління та стратегічне планування на виробничих підприємствах
Розділ 2. Аналіз стану стратегічного управління виробничою діяльністю ВАТ „Електровимірювач”
2.1. Аналіз розвитку галузі виробництва електровимірювальних приладів в Україні
2.2. Організаційно-економічна характеристика ВАТ „Електровимірювач”
2.3. Аналіз фінансового-господарської діяльності ВАТ „Електровимірювач”
2.4. Аналіз сучасного стану стратегічного управління та планування на ВАТ „Електровимірювач”
Розділ 3. Шляхи вдосконалення системи стратегічного управління на ВАТ „Електровимірювач”
3.1. Перспективи розвитку ВАТ „Електровимірювач” на ринку
3.2. Застосування системи стратегічного планування на ВАТ „Електровимірювач” 3.3. Оцінка доцільності обраної стратегії стратегічного управління виробничим підприємством
(Менеджмент організації. Диплом)


Оцінка та напрями підвищення економічної ефективності ЗЕД ТОВ «ТАМ»
Розділ 1. Теоретичні основи управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства в Україні
1.1. Зміст понять "зовнішньоекономічна діяльність" і "менеджмент зовнішньоекономічної діяльності"
1.2. Механізм здійснення ефективної зовнішньоекономічної діяльності підприємств
1.3 Методичні підходи до оцінки ефективної зовнішньоекономічної діяльності підприємств
1.4 Нормативно-правове забезпечення управління зовнішньоекономічної діяльності в Україні
Розділ 2. Сучасний стан здійснення зовнішньоекономічної діяльності ТОВ „ТАМ”
2.1. Організаційно-економічна характеристика господарської діяльності ТОВ „ТАМ”
2.2. Аналіз результатів фінансової  діяльності підприємства
2.3. Практика менеджменту зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві
2.4. Оцінка ефективності здійснення зовнішньоекономічної діяльності на підприємстві
Розділ 3. Удосконалення системи управління зовнішьоекономічною діяльністю ТОВ „ТАМ”
3.1. Перспективні шляхи розвитку підприємства
3.2. Напрямки  удосконалення  управління  зовнішньоекономічною  діяльністю
3.3. Економічний ефект від запропонованих заходів
Розділ 4. Охорона праці на ТОВ „Там”
4.1. Нормативне забезпечення охорони праці на ТОВ „Там”
4.2. Організація служби охорони праці на підприємстві та аналіз стану охорони праці
4.3. Аналіз умов праці на певному робочому місці
4.4. Пропозицій та рекомендації по поліпшенню  умов праці на даному робочому місці і підприємстві в цілому
(Менеджмент організації. Диплом)

Практична контрольна робота
1. Методи та засоби діагностики внутрішнього середовища підприємства
2. Практичне завдання
На прикладі медичної установи здійснити SWOT – аналіз і запропонувати на основі його висновків конкретний вид портфельної (загальної) стратегії. Для цього необхідно:
1.  Дати коротку характеристику установи (дата заснування, місце знаходження, підпорядкування і т.д.);
2.    Описати асортимент послуг, бажано визначити його структуру.
3.  Коротко   сформулювати   висновки   по   аналізу   макрооточення,   мікрооточення   і   внутрішнього середовища.
4.  Визначити можливості і загрози зовнішнього середовища установи, побудувати матрицю можливостей і матрицю загроз.
5.   Побудувати матрицю SWOT.
6. Запропонувати загальну (портфельну) стратегію розвитку діяльності установи (за Ф. Котлером) та коротко її обгрунтувати.
(Стратегічний менеджмент. Контрольна)


Управління оборотним капіталом підприємства
Розділ І. Загальна характеристика ТОВ „Світлана”
1.1. Характеристика підприємства як суб’єкта господарювання 
1.2. Аналіз цілей та видів діяльності
1.3. Досягнутий рівень ефективності господарювання ТОВ „Світлана”
Розділ ІІ. Формування стратегії розвитку підприємства
2.1. Визначення місії та перспективних цілей діяльності
2.2. Дослідження факторів макро- та мікросередовища
2.3. Аналіз сильних та слабких сторін
2.4. Вибір стратегії розвитку
РОЗДІЛ ІІІ. Вдосконалення управління фінансами на ТОВ „Світлана”
3.1. Визначення основних проблем формування й використання оборотних коштів на основі фінансового аналізу
3.2. Оцінка можливостей покращення фінансового стану підприємства
3.3. Оцінка економічного ефекту від запропонованих заходів
(Менеджмент організації. Курсова)


Кадровий менеджмент
РОЗДІЛ 1. Контроль в системі кадрового менеджменту
1.1. Кадровий менеджмент: сучасні методи та історична ретроспектива
1.2. Місце контролю в системі кадрових заходів
1.3. Методи і принципи контролю в управлінні персоналом організації
РОЗДІЛ 2. Контроль в системі управління персоналом організації  НА ВАТ “ЖЗПІМ”
2.1. Загальна характеристика підприємства 
2.2. Аналіз структури персоналу та змісту основних напрямків кадрової роботи
2.3. Оцінка системи контролю в умовах організації
Розділ 3. Шляхи удосконалення методики контролю в умовах організації
(Менеджмент персоналу . Курсова робота)

Організація маркетингу на підприємстві
Розділ І. Загальна характеристика ТОВ „Міріса”
1.1. Характеристика підприємства як суб’єкта господарювання
1.2. Аналіз цілей та видів діяльності
1.3. Досягнутий рівень ефективності
Розділ ІІ. Формування стратегії розвитку підприємства
2.1. Визначення місії та перспективних цілей діяльності підприємства
2.2. Дослідження факторів макро- і мікро середовища
2.3. Аналіз сильних і слабких сторін підприємства
2.4. Вибір стратегії розвитку підприємства
Розділ ІІІ. Дослідження стану організації маркетингової діяльності на ТОВ „Міріса”
3.1. Сучасний стан організації маркетингової діяльності на підприємстві
3.2. Шляхи покращення організації маркетингової діяльності на підприємстві
3.3. Економічний ефект від запровадження запропонованих заходів
(Менеджмент організації. Курсова)


Природно ресурсний потенціал країни (порівняльний аналіз)
Розділ 1. Теоретичні основи природно-ресурсного розвитку продуктивних сил та особливості районування в Україні
1.1. Особливості класифікації та економічного оцінювання природних ресурсів
1.2. Зміст та принципи використання природно-ресурсного потенціалу території
1.3. Територіальне поєднання природних ресурсів
Розділ 2. Порівняльний аналіз природно-ресурсного потенціалу країн
2.1. Порівняльний аналіз природно-ресурсного потенціалу країн і регіонів світу
2.2. Порівняльний аналіз природно-ресурсного потенціалу регіонів України
Розділ 3. Шляхи та принципи раціонального використання природно-ресурсного потенціалу країни
3.1. Основні принципи підвищення ефективності використання природно-ресурсного потенціалу 
3.2 Природно-ресурсний потенціал країни: проблеми та шляхи раціонального використання
(РПС.Курсова робота)

Управління комерційною діяльністю малих підприємств на прикладі ТОВ „Мегабай”
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління комерційною діяльністю малих підприємств
1.1 Комерційна діяльність як категорія, процес, функція
1.2. Механізм управління комерційною діяльністю
1.3. Показники оцінки ефективності комерційної діяльності малого підприємства 
Розділ 2. Сучасний стан управління комерційною діяльністю ТОВ „Мегабай”
2.1. Характеристика ТОВ „Мегабай” як суб’єкта господарювання
2.2. Аналіз результатів діяльності ТОВ „Мегабай” на ринку
2.3. Сучасний стан управління комерційною діяльністю на малому підприємстві
Розділ 3. Удосконалення управління комерційною діяльністю в умовах ТОВ „Мегабайт”
3.1. Основні напрямки підвищення рівня ефективності комерційної діяльності ТОВ „Мегабайт”
3.2. Виявлення резервів підвищення ефективності комерційної діяльності  ТОВ„Мегабайт”
3.3. Оцінка економічного ефекту від запроваджених заходів
(Менеджмент ЗЕД. Диплом)

Управління комерційно-посередницькою діяльністю підприємства (на прикладі ЗАТ „Житомирські ласощі”)
Розділ І. Теоретичні основи управління комерційно-посередницькою діяльністю підприємства
1.1. Поняття, роль та значення комерційно-посередницької діяльності
1.2. Сутність, принципи і методи управління комерційною діяльністю посередницьких організацій
1.3. Організаційна структура як основа системи управління комерційно-посередницькою діяльністю
Розділ ІІ. Сучасний стан комерційно-посередницької діяльності ЗАТ „Житомирські ласощі”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Існуючий стан комерційно-посередницької зовнішньоекономічної та фінансової діяльності підприємства
2.3. Особливості управління комерційно-посередницькою діяльністю на підприємстві
Розділ ІІІ. Удосконалення управління комерційно-посередницькою діяльністю ЗАТ „Житомирські ласощі”
3.1. Удосконалення  системи управління комерційно-посередницькою діяльністю на внутрішніх та зовнішніх ринках
3.2. Основні напрямки підвищення ефективності управління комерційно-посередницькою діяльністю
3.3. Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів
(Менеджмент ЗЕД. Диплом)


Управління якістю продовольчих товарів на прикладі підприємства Фудеволд Маркетинг Пте Лтд
Розділ 1. Теоретичні основи управління якістю продовольчих товарів на міжнародному ринку
1.1. Якість продукції як об’єкт управління 
1.2. Показники та оцінка рівня якості продукції
1.3. Особливості управління якістю та безпечністю продовольчої продукції на міжнародному ринку
Розділ 2. Оцінка рівня управління якістю продовольчих товарів в умовах зовнішньоекономічної діяльності „фудеволд Маркетинг Пте Лтд”
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз якості імпортованої продукції на підприємстві
2.3. Сучасний стан управління якістю продукції на підприємстві
Розділ 3. Удосконалення менеджменту якості в системі міжнародних зв'язків „Фудеволд Маркетинг Пте Лтд”
3.1. Перспективи розвитку підприємства
3.2. Напрямки удосконалення якості імпортованої продукції
3.3. Шляхи та напрямки удосконалення управління якістю імпортованої продукції на підприємстві
(Менеджмент ЗЕД. Диплом)

Шляхи підвищення попиту на послуги в підприємствах готельного господарства
Розділ 1. Теоретичні аспекти підвищення попиту на послуги в підприємствах готельного господарства
1.1. Особливість готельного продукту (послуги)
1.2. Поняття попиту на послуги
1.3. Моделювання та прогнозування попиту на послуги
Розділ 2. Характеристика готельно-ресторанного комплексу „Хуторок”
2.1. Характеристика готельно-ресторанного комплексу
2.2. Основні показники діяльності закладу
Розділ 3. Аналіз попиту на послуги готельно-ресторанного комплексу „Хуторок”
Розділ 4. Резерви вдосконалення роботи готельно-ресторанного комплексу „Хуторок”
4.1. Резерви підвищення попиту на послуги готельного господарства в Україні
4.2. Шляхи підвищення попиту на послуги готельно-ресторанного комплексу „Хуторок”
4.3. Прогнозування та моделювання можливого попиту на послуги готельно-ресторанного комплексу „Хуторок”
(Організація готельно-ресторанного господарсьва. Курсова)


Інформаційне забезпечення управління в кадровій сфері
Розділ 1. Інформаційне забезпечення управління в кадровій сфері
1.1. Управління персоналом та його пріоритети в сучасних умовах
1.2. Роль інформаційного забезпечення управління в кадровій сфері
1.3. Складові інформаційного забезпечення в кадрах
Розділ 2. Система інформаційного забезпечення управління на ТОВ "Діона ЛТД"
2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ "Діона ЛТД"
2.2. Оцінка структури персоналу та змісту інформаційного забезпечення кадрової роботи в умовах підприємства
2.3. Аналіз інформаційного забезпечення управління на ТОВ "Діона ЛТД"
Розділ 3. Шляхи удосконалення інформаційного забезпечення управління в кадровій сфері на підприємстві
(Управління персоналом. Курсова робота)


Методи оцінки ринкової вартості акцій і облігацій підприємств
Розділ І Теоретичні основи поняття цінних паперів
1.1. Визначення і види облігацій
1.2. Поняття та класифікація акцій
1.3. Аналіз доцільності здійснення інвестицій в цінні папери
Розділ ІІ Методи оцінки ринкової вартості акцій і облігацій підприємств
2.1.Оцінка вартості облігацій
2.2. Оцінка вартості звичайних акцій підприємства
2.3. Оцінка вартості привілейованих акцій підприємства
Розділ ІІІ Основні проблеми та перспективи розвитку фондового ринку в Україні
3.1. Етапи формування фондового ринку в Україні.
3.2. Сучасний стан фондового ринку України
(УАБП. Фінансовий менеджмент. Курсова)

Соціально-психологічні аспекти в менеджменті

Розділ І. Теоретичні основи соціально-психологічних методів менеджменту
1.1. Соціально-психологічний клімат і його вплив на ефективність діяльності організації
1.2. Види соціально-психологічних методів
1.3. Характеристика психологічних методів та способи соціально-психологічних досліджень
РОЗДІЛ ІІ. Соціально-психологічні методи управління ВІДДІЛУ КУЛЬТУРИ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
2.1. Загальна характеристика Відділу культури Черняхівської райдержадміністрації
2.2. Економічна характеристика суб’єкта господарювання
2.3. Соціально-психологічний клімат в колективі як важливий чинник формування системи управління
Розділ ІІІ ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПОКРАЩЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ АСПЕКТІВ У МЕНЕДЖМЕНТІ У ВІДДІЛІ КУЛЬТУРИ
3.1 Основні напрямки удосконалення соціально-психологічних чинників в організації
3.2. Розрахунок економічного ефекту від запропонованих заходів
(Менеджмент організацій. Курсова)

Управління ЗЕД на прикладі підприємства
Розділ 1. Теоретичні основи управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємств
1.1 Сутність менеджменту зовнішньоекономічної діяльності
1.2 Еволюція поглядів на управління зовнішньоекономічною діяльністю
1.3 Чинники управління зовнішньоекономічною діяльністю
1.4 Нормативно-правове забезпечення управління зовнішньоекономічною діяльністю  
Розділ 2. Управління зовнішньоекономічною діяльністю Житомирської філії ЗАТ „Золотий каравай”
2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2 Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємства
2.3 Механізм управління зовнішньоекономічною діяльністю
2.4 Оцінка ефективності зовнішньо-торгівельних операцій
Розділ 3. Удосконалення системи управління зовнішньоекономічною діяльністю Житомирської філії ЗАТ „Золотий каравай”
3.1 Удосконалення системи управління зовнішньоекономічною діяльністю на макрорівні
3.2. Напрямки удосконалення управління зовнішньоекономічною діяльністю ні рівні суб’єкта господарювання
3.3 Оцінка ефективності запропонованих заходів
(Менеджмент ЗЕД. Диплом)

Контрольна робота
1. Вивчення характеристики підприємства
2. Ознайомлення з бізнес-планом підприємства
3. Вивчення і аналіз організаційної структури управління підприємством
4. Дослідження системи менеджменту підприємства
5. Аналіз робочого дня керівника
6. Складання схем комунікаційних зв’язків підрозділів підприємства
7. Участь у засіданнях керівництва або зборах колективу, аналіз їх організації і ролі у прийнятті управлінських рішень
8. Характеристика інформаційного забезпечення діяльності керівника (збирання і вивчення ділової інформації)
9. Ознайомлення з правовим забезпеченням управлінської діяльності підприємства
(Менеджмент організації. Звіт з виробничої практики)

„Управління комерційною діяльністю малих підприємств”
Розділ 1. Теоретичні основи управління комерційною діяльністю на малих підприємствах
1.1. Характеристика комерційної діяльності, принципи і чинники її розвитку
1.2. Торгівля як сфера комерційної діяльності
1.3. Управління комерційною діяльністю – як складова менеджменту малого підприємства
1.4. Нормативна регламентація комерційної діяльності на малих підприємствах
Розділ 2. Управління комерційною діяльністю на малому підприємстві ПП „Телебудком”
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства
2.3. Організація комерційної діяльності на малому підприємстві
2.4. Оцінка рівню ефективності управління комерційною роботою на малому підприємстві
Розділ 3. Удосконалення системи управління комерційною діяльністю на малому підприємстві ПП „Телебудком”
3.1. Перспективи розвитку комерційної діяльності малих підприємств в Україні3.2. Основні напрямки підвищення ефективності комерційної діяльності на малому підприємстві
3.3.  Вдосконалення існуючої системи управління комерційною діяльність та оцінка ефективності
(Менеджмент організацій. Диплом)

Система управління малим виробничим підприємством  (на прикладі ПП „Продснаб”)
Розділ 1. Теоретичні основи управління малими виробничими підприємствами
1.1. Соціально-економічна суть малого підприємництва
1.2. Роль і місце малого підприємництва в економіці держави
1.3. Управління функціонуванням і розвитком малого підприємства
1.4. Нормативно-правове забезпечення управління малим виробничим підприємством  
Розділ 2. Сучасний стан управління малим виробничим підприємством ПП „Продснаб” 
2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності малого виробничого підприємства
2.2. Аналіз фінансово-господарської  діяльності підприємства
2.3. Система управління виробничою діяльністю малого підприємства
2.4. Оцінка ефективності існуючої системи управління малим виробничим підприємством
Розділ 3. Удосконалення системи управління на ПП „Продснаб”
3.1. Основні напрямки підвищення рівня ефективності управління на ПП „Продснаб”
3.2. Виявлення резервів підвищення ефективності управління на ПП „Продснаб”
3.3. Оцінка економічного ефекту від запроваджених заходів
(Менеджмент операцій. Диплом)

Зміст тарифної угоди на галузевому рівні
Задача 1
На основі даних наведених в таблиці обчислити: коефіцієнт необхідного обороту (Кн.о), коефіцієнт плинності кадрів (Кт), коефіцієнти прийому та вибуття кадрів (Кп), (Кв). На основі проведених розрахунків зробити висновки про плинність кадрів на підприємстві. Розробити заходи щодо її запобігання.
Таблиця
Показники руху робочої сили на підприємстві


Показники

Чисельність, чол.

Числилося по списку на початок року

245

Прийнято - всього

60

В тому числі:

 

а)   по направленню з навчальних закладів

15

б)  переведено з інших підприємств

17

с) по організованому набору

12

d) інші прийняті підприємством

16

Переведено в робітники з інших категорій персоналу

3

Вибуло - всього

57

В тому числі:

 

а) переведено на інші підприємства

7

Ь) вибуло в зв'язку з призовом на військову службу, виходом на пенсію, переходом на навчання і по іншим причинам

19

с) вибуло в зв'язку з закінченням строку договору

9

d) вибуло за власним бажанням

12

є) звільнено за прогул і інші порушення трудової дисципліни

10

Переведено з робітників в інші категорії персоналу

2

Числилося по списку на кінець звітного року

247

Середньоспискова чисельність робочих

246

Задача 2
Визначити середній рівень виконання норм виробітку за умови, що 12 робітників виконали норми лише на 90%, 85 робітників – на 100%, 70 робітників – на 127% та 30 робітників – на 156%.
(Економіка праці. Контрольна)

Контрольна робота

1. Проектування операційної системи: сутність, цілі, етапи
2. Які основні фази проектування продукції Ви знаєте. Проаналізуйте їх
3. Задача
Ви – менеджер і маєте виробляти одну з агрегатних стратегій виробництва, опираючись такі дані:
1. „Стратегія постійної чисельності робітників і постійного обсягу виробництва при змінному попиті”. При цій стратегії:
кількість запасів упродовж прогнозованого періоду складає 1850 од. продукції;
витрати на зберігання одиниці продукції дорівнюють 5 дол./од.;
постійно зайнято 10 робітників, денна оплата яких складає 40 дол., а впродовж прогнозованого періоду вони працюють 124 дні.
2. Стратегія, при якій постійно занята мінімальна кількість робітників, а всі відхилення попиту компенсуються за рахунок укладання субконтрактів.
При цьому:
кількість працюючих становить 7,6 робітників, денна їх оплата 40 дол., у прогнозованому періоді 124 робочих дні;
витрати фірми, пов’язані з укладанням субконтракту, складають 14880 дол.
3. „Стратегія, що ґрунтується на прийманні-звільненні працівників відповідно до змін попиту”. При цьому:
постійно зайнято 10 робітників, оплата праці яких складає 40 дол./день, робочих днів 124;
витрати на розширення виробництва (прийом додаткових працівників) дорівнюють 8000 дол., витрати на звільнення робітників у зв’язку із скороченням попиту – 9000 дол.
Розрахуйте загальні витрати за кожною стратегією і прийміть рішення про вибір найефективнішої з них.
(Операційний менеджмент. Контрольна)


Технологічний проект рибного цеху ресторану „Медуза” на 120 місць
1.1. Ресторанне господарство, його стан та перспективи розвитку в тому числі на Житомирщині
ІІ. Техніко-економічне обьгрунтування
2.1. Загальна характеристика закладу ресторанного господарства (цеху)
2.2. Розміщення цеху (приміщень) на виробництві, взаємозв’язок з іншими приміщеннями
ІІІ. Технологічні розрахунки
3.1. Визначення чинників які впливають на формування виробничої програми закладу ресторанного господарства (цеху)
3.2. Формування асортиментного мінімуму, розробка виробничої програми
3.3. Розрахунки сировини та визначення видів напівфабрикатів, їх кількість
3.4. Розрахунок та підбір необхідного обладнання
3.5. Розрахунок необхідної кількості працівників та складання графіку виходу на роботу
3.6. Розрахунок площі цеху
3.7. Умови зберігання та терміни реалізації сировини, виробів, напівфабрикатів та готових страв
3.8. Організація робочих місць з урахуванням вимог НОП та досягнень НТП
IV. Графічна частина
V. Заключна частина
5.1. Організація праці в цеху
5.2. Доцільність спроектованого цеху
(Організація виробництва та обслуговування в закладах громадського харчування. Курсова)


Управлінські рішення та їх оптимізація
Розділ 1. Управлінське рішення: поняття, роль та місце в управлінні організації
1.1. Сутність та функціональна наповненість управлінського рішення         
1.2. Класифікація управлінських рішень і вимоги до них        
1.3. Принципи управління як основа управлінських рішень  
Розділ 2. Процес прийняття управлінських рішень та їх оптимізація 
2.1. Підготовка та ухвалення управлінського рішення 
2.2. Процес прийняття рішень
2.3. Методи прийняття рішень   
2.4. Оптимізація управлінських рішень  
Розділ 3. Практика ділових взаємовідносин в процесі прийняття управлінських рішень   
(Управління бізнесом. Курсова)


Стратегія розвитку ЗАТ «Головинський кар’єр «Граніт»
1. Характеристика підприємства ЗАТ «Головинський кар’єр «Граніт» як суб’єкта господарювання
2. Оцінка можливостей розвитку ЗАТ «Головинський кар'єр «Граніт»
3. Визначення перспективних цілей діяльності та стратегії ровзитку ЗАТ «Головинський кар'єр «Граніт»
(Стратегія розвитку. Контрольна)


Створення операційних систем у будівельному бізнесі
Розділ 1. Теоретичні засади створення операційної системи
1.1. Суть операційної системи і її основні типи
1.2. Етапи створення операційної системи
1.3. Виробничі потужності, їх розташування та процес проектування підприємства
Розділ 2. Особливості операційних систем у будівельному бізнесі
2.1. Загальна характеристика ПП „Євростандарт”
2.2. Характеристика системи операційного менеджменту на підприємстві
2.3. Характеристика системи структурно-технологічних перетворень в операційній організаційній системі
Розділ 3. Основні напрямки підвищення ефективності системи операційного менеджменту на ПП „Євростандарт”
(Операційний менеджмент. Курсова)


Формування та використання людського капіталу організації (на прикладі ТОВ "Фешен Груп")
Розділ 1. Теоретичні аспекти формування та використання людського капіталу організації
1.1. Людський капітал організації як об'єкт управління
1.2. Роль, формування та використання людського капіталу організації
1.3. Принципи та методи формування та використання людського капіталу організації
Розділ 2. Організаційно-методичні аспекти формування та використання людського капіталу організації у ТОВ "Фешен Груп"
2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ "Фешен Груп"
2.2. Аналіз системи управління персоналом ТОВ "Фешен Груп"
2.3. Формування та використання людського капіталу у ТОВ "Фешен Груп"
Розділ 3. Напрями удосконалення системи формування та використання людського капіталу у ТОВ "Фешен Груп"
(Менеджмент. Курсова робота)


Задача 1
Відносне вивільнення робітників становить: за рахунок матеріально-технічних факторів – 86 чоловік; поліпшення умов праці – 51 чоловік; інших факторів – 44 чоловіки. Розрахувати приріст продуктивності праці по кожній групі факторів та їх сукупності. Вихідна чисельність 2560 чоловік.
Задача 2
Трудомісткість нормованих завдань по трьох виробничих ділянках складає 2050, 3440 і 1890 нормо-годин. Визначити чисельність робітників на ділянках та їх загальну чисельність, якщо фонд робочого часу у місяць на 2-х ділянках – по 176 год., на третій – 154 год.
Задача 3
Ланка робітників за місяць виконала ряд основних  і допоміжних видів робіт. Основні роботи оплачуються за прогресивно-відрядною системою: перевиконання норми місячної до 115% розцінка підвищується на 50%, вище від 115% подвоюється. Допоміжні роботи оплачуються за прямою відрядною системою. Визначити заробіток ланки (23 зміни по 6 годин), якщо на основних роботах відпрацьовано 28 змінних норм і на допоміжних – 6 змін, годинну ставку прийняти 1,18 грн. Виконання основних і допоміжних робіт – пропорційне.
Задача 4
За рахунок дії факторів матеріально-технічної групи трудомісткість знизилась на 7,6%. Але були скорочені обсяги кооперативних поставок з 23 до 19%. Розрахувати вплив факторів на продуктивність праці, якщо вихідна чисельність – 1580 чоловік.
(Нормування праці. Контрольна)

Контрольна робота


1.  Сучасні підходи в менеджменті
2.  Стилі керування за Р.Блейком та ДЖ.Мутон та їх характеристика
Завдання
В рамках управління особливе місце займає менеджмент через постановку цілей. Тут мова йде про процес, при якому керівник і співробітник разом:
•    визичають завдання фірми;
•    уточнюють відповідальність, тобто очікуючи результати;
•    використовують  результати  для   керівництва  компанією  і  для  оцінки вкладу кожного співробітника в плоди її діяльності.
Спочатку керівництво фірми формулює стратегічні цілі. Далі, на нижчому рівні, ці цілі наповнюються підцілями і встановленими термінами виконання. Періодично обговорюються:
•    чи потрібне корегування курсу;
•    чи реально сформулював цілі.
Найбільш продуктивний таким метод, коли співробітники:
•   знають, чого від них очікують;
•    згідні взяти на себе зобов'язання з метою досягнення поставлених цілей. Дайте відповіді на питання:
1. Яким вимогам повинні відповідати цілі?
2. Сформулюйте свою думку про метод менеджменту "постановки цілей". В чому його сильні й слабкі сторони?
3. Які   особливості   застосування   менеджменту   через   постановку   цілей   в сучасних умовах ви могли б назвати?
(Менеджмент організації. Контрольна)


Управління якістю продукції та проблеми її вирішення
Розділ 1. Теоретичні аспекти управління якістю продукції
1.1. Суть і роль якості продукції в господарській діяльності підприємства
3.2. Методи визначення якості продукції і вплив її рівня на результати виробництва
1.3. Методика визначення втрат (додаткового ефекту) від зниження (підвищення) якості продукції
Розділ 2. Оцінка підприємства як суб’єкта господарювання
2.1. Еколого-економічна характеристика ПП „Нива”
2.2. Характеристика системи менеджменту на підприємстві
2.3. Оцінювання фінансового стану та інвестиційної привабливості підприємства
2.4. Управління реальними інвестиціями на підприємстві
Розділ 3. Інноваційно-інвестиційна модель управління реальними інвестиціями на ПП „Нива”
3.1. Визначення місії та перспективних цілей діяльності підприємства
3.2. Шляхи удосконалення управління та реінженірінг діючої організаційної структури
3.3.  Фінансовий план інноваційно-інвестиційної програми
(Інвестиційний менеджмент. Курсова) – стаціонар


Інвестиційні процеси в регіонах України і напрями їх активізації.
Розділ І. Основи інвестиційної політики в регіональному розвитку продуктивних сил
1.1. Державне регулювання інвестиційної діяльності
1.2. Особливості та принципи здійснення регіонального інвестиційного процесу
1.3. Зміст та показники та інвестиційної привабливості регіонів
Розділ ІІ. Аналіз інвестиційного розвитку регіонів України
2.1. Інвестиційний рейтинг регіонів України
2.2. Динамічний рейтинг регіонів
Розділ ІІІ. Умови та шляхи активізації та інтенсифікації інвестиційних процесів в економіці України як передумови регіонального розвитку на сучасному етапі
3.1. Активізація інвестиційних процесів в Україні як запорука стійкості економічного зростання
3.2. Інтенсифікація інвестиційних процесів в економіці України на сучасному етапі
(РПС. Курсова)

Удосконалення Удосконалення організаційно-економічного механізму управління в сфері охорони здоров`я” (на матеріалах КУ „ТСО”)
Розділ 1. Теоретичні аспекти організаційно-економічного механізму управління у сфері охорони здоров`я
1.1 Організація сфери охорони здоров`я як складова система та як об’єкт управління
1.2 Організаційно-економічний механізм управління медичною організацією
1.3 Сучасний стан управління установами у сфері охорони праці в Україні
Розділ 2. Сучасний стан управління у комунальній установі „Територіальне стоматологічне об`єднання”
2.1 Загальна характеристика КУ „Територіальне стоматологічне об`єднання”
2.2 Дослідження існуючою системи управління господарською діяльністю КУ ТСО
2.3 Оцінка ефективності існуючої системи управління у КУ ТСО
2.4 Дослідження механізму управлення діяльністю КУ ТСО
Розділ 3. Основні шляхи удосконалення органфзаційно-економічного механізму у КУ „ТСО”
3.1 Основні напрямки підвищення ефективності існуючої системи управління
3.2 Інвестиції у розвиток власного персоналу – шлях до підвищення ефективності управління
3.3 Підвищення ефективності розпорядчої роботи керівного складу
(Менеджмент організації охорони здоровя. Диплом)


Управління оплатою праці на підприємстві на прикладі ВАТ  „Баранівкатранс”
Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми оплати праці в системі управління
1.1. Суть і функції оплати праці
1.2. Завдання організації оплати праці
1.3. Правові аспекти регулювання заробітної плати
1.4. Системи оплати праці в зарубіжних країнах
Розділ 2. Стан управління оплатою праці на ВАТ „Баранівкатранс”
2.1. Огляд галузі автоперевезень
2.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства із використанням ЕОМ
2.4. Сучасний стан управління оплатою праці на підприємстві
2.5. Основні напрямки підвищення ефективності системи управління оплатою праці на ВАТ „Баранівкатранс”
(Менеджмент орагнізації. Бакаловрат)

Удосконалення роботи дистрибюторської мережі ТОВ ТК"Лідер Продукт"

Розділ 1. Теоретичні аспекти формування дистриб’юторської мережі
1.1 Товаропросування, його суть і значення 
1.2 Формування каналів дистрибуції та їхні функції
1.3 Стратегічні рішення у логістиці дистрибуції при розробці збутової політики підприємства
1.4 Нормативно-правова база
Розділ 2. Оцінка дистриб’юторської мережі ТОВ ТК „Лідер-продукт”
2.1 Загальний огляд галузі
2.2 Загальна характеристика підприємства
2.3 Аналіз фінансового-господарської діяльності підприємства
2.4 Аналіз дистриб’юторської діяльності ТОВ ТК „Лідер-Продукт”
Розділ 3. Удосконалення дистриб’юторської мережі  ТОВ ТК „Лідер-продукт” 
3.1 Перспективи розвитку ТОВ ТК „Лідер-продукт”
3.2 Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів
(Менеджмент організації. Диплом)

Задача 1
Платник податків відчужив без згоди податкової інспекції власні активи, що перебувають у податковій заставі на суму 1400 тис. грн.. Вказати штрафні санкції.
Задача 2
Розрахувати норматив по незавершеному виробництву, використовуючи дані таблиці.
Таблиця. Розрахунок нормативу оборотних активів у незавершеному виробництву


Показник

Значення показника

1) Витрати на незавершене виробництво на плановий період, тис. грн.

450

2) Однодобові витрати, тис. грн.

6,72

3) Тривалість виробничого циклу, дні

10,8

4) Витрати, необхідні для початку виробництва в загальній сумі витрат на незавершене виробництво, %

68

(Податковий менеджмент. Задачі)

Оцінка управління фінансовими ризиками на рівні господарюючого суб’єкта
1. Суть та принципи управління фінансовими ризиками суб’єктів господарювання
2. Економічна характеристика господарсько-фінансової діяльності суб’єкта дослідження
3. Ідентифікація і аналіз основних видів фінансових ризиків, що притаманні діяльності підприємства
4. Діагностика кризових явищ у фінансовій діяльності підприємства
5. Формування системи страхування фінансових ризиків підприємства
(Фінансовий менеджмент. Курсова)

Оплата праці в системі управління персоналом
Розділ 1 Теоретичні основи оплати праці на підприємстві
1.1. Сутність оплати праці на підприємстві та її основні функції
1.2. Форми та системи оплати праці
1.3. Нормативне забезпечення оплати праці в Україні
РОЗДІЛ 2 СУЧАСНИЙ СТАН ОПЛАТИ ПРАЦІ ПЕРСОНАЛУ НА ТОВ”БЕРДИЧІВСЬКИЙ ПИВОВАРИНЙ ЗАВОД”
2.1. Загальна характеристика пивоварної галузі в Україні
2.2. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства
2.4. Сучасний стан оплати праці на підприємстві
2.5. Використання комп'ютерних технологій при написанні дипломної роботи
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОПЛАТИ ПРАЦІ НА ТОВ «БЕРДИЧІВСЬКИЙ ПИВОВАРНИЙ ЗАВОД»
3.1. Основні напрямки вдосконалення оплати праці на підприємстві
3.2. Обґрунтування перспективності автоматизації процесу оплати праці на підприємстві
3.3 Економічний ефект від запровадження запропонованих заходів
(Менеджмент організації. Диплом)


Операційнй технології прийняття рішень у менеджменті підприємства
Розділ 1. Теоретичні дослідження операційних технологій прийняття рішень
1.1. Суть та типи управлінських рішень
1.2. Процес прийняття управлінських рішень 
1.4. Види моделей підтримки прийняття рішень
Розділ 2. Практичне обґрунтування системи операційного менеджменту на ВАТ „Житомирхліб”
2.1. Загальна характеристика підприємства, аналіз господарської і комерційної діяльності
2.2. Характеристика виробничої (операційної) системи підприємства
2.3. Характеристика системи структурно-технічних перетворень у забезпеченні інформаційних ланцюгів підприємства
Розділ 3. Пропозиції щодо підвищення ефективності прийняття управлінських рішень на ВАТ „Житомирхліб”
3.1. Рекомендації щодо оптимального вибору моделей підтримки прийняття рішень
3.2. Впровадження системи підтримки прийняття рішень на підприємстві
3.3. Оцінка економічної ефективності запропонованих заходів
(Операційний менеджмент. Курсова)


Територіальна організація міжгалузевих виробничих комплексів України
Розділ І. Особливості регіонального розвитку міжгалузевих комплексів  України
1.1. Особливості формування й аналізу міжгалузевих комплексів
1.2. Територіальна організація розміщення продуктивних сил України
РОЗДІЛ ІІ. Територіальна організація міжгалузевих виробничих комплексів України
2.1. Паливно-енергетичний комплекс
2.2. Металургійний комплекс
2.3. Машинобудівний комплекс
2.4. Військово-промисловий комплекс
2.5. Хіміко-лісовий комплекс
2.6. Будівельний комплекс
2.7. Комплекс галузей виробництва непродовольчих товарів
РОЗДІЛ ІІІ. Перспективні напрямки розвитку міжгалузевих комплексів
(РПС. Курсова)


Удосконалення менеджменту якості в умовах ВАТ „ЗСТЗ”
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ
1.1. Суть і роль якості продукції в господарській діяльності підприємства
1.2. Принципи та система управління якістю продукції
1.3. Показники та  оцінка рівня якості продукції
1.4. Правові засади управління якістю продукції
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА РІВНЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ У ВАТ „ЗАВОД САНТЕХНІЧНИХ ЗАГОТОВОК”
2.1. Характеристика галузі теплогідроізольованих труб
2.2. Загальна характеристика підприємства 
2.3. Оцінка фінансово-господарської діяльності підприємства
2.4. Аналіз якості продукції підприємства
2.5. Сучасний стан управління якістю продукції та шляхи її підвищення
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ В УМОВАХ ВАТ „ЗСТЗ”
3.1. Перспективи розвитку підприємства
3.2. Шляхи та напрямки удосконалення менеджменту якості
3.3. Економічна ефективність удосконалення запропонованих заходів
(Менеджмент організації. Диплом)

 

 

Наші фахівці виконують роботи в таких галузях:

  • Економіка, економіка підприємств, фінанси, економічний і фінансовий аналіз, банківська діяльність, логістика, проектний аналіз та інші економічні дисципліни.

  • Менеджмент, маркетинг, економіка праці, фінансовий менеджмент, інформаційні системи, інформатика, економічна кібернетика.

  • Бухгалтерський облік, аудит, облік у галузях, контроль і ревізія.

  • Педагогіка, психологія, філософія, релігієзнавство, історія, соціологія та інші гуманітарні науки.

  • Англійська, українська, німецька мови, лінгвістика, зарубіжна література та методика викладання.