Ми збережемо Ваш час

                 Контакти:
всю необхідну інформацію що до співпраці, Ви можете отримати у наших спеціалістів за телефоном (0412) 445612, моб.: (067) 7441267, (063) 1175379
наша адреса: м. Житомир, вул. Фещенко-Чопівського, 2
Зробити замовлення Ви можете за допомогою форми, або надіслити листа за адресою:

        inform_zentr@bigmir.net

       номер ICQ 354-088-662

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rambler's Top100

 

Інші роботи

Повна матеріальна відповідальність
Розділ 1. Матеріальна відповідальність працівників у Кодексі законів про працю в Україні
1.1. Підстава та умови матеріальної відповідальності
1.2. Види матеріальної відповідальності працівників
1.3. Поняття повної матеріальної відповідальності працівника
Розділ 2. Обставини та умови повної матеріальної відповідальності
2.1. Матеріальна відповідальність на підставі письмових договорів
2.2. Повна матеріальні відповідальність, на основі одержання під звіт матеріальних цінностей
2.3. Повна матеріальні відповідальність за шкоду, що має ознаки діянь, переслідуваних у кримінальному порядку
2.4. Інші випадки повної матеріальної відповідальності працівника
Розділ 3. Механізм стягування повної матеріальної відповідальності  з працівника за заподіяну шкоду
3.1. Договір про повну матеріальну відповідальність працівників
3.2. Визначення розміру шкоди
3.3. Порядок покриття матеріальної шкоди
(Трудове право. Курсова)


Контрольна робота
За звітний період підприємство отримало доходів від продажу товарів –   12000 грн. (з  ПДВ) шт. штраф, одержаний за рішенням господарського суду, становив 5000 грн.. Доходи у вигляді безповоротної фінансової допомоги – 10000 грн. Сума дивідендів, отримана від резидента, становила 2000 грн.
Визначити суму скоригованого валового доходу.
(Фінансове право. Контрольна)


Права і обов’язки людини з позиції світових релігій
Розділ 1. загальні основи прав і обов’язків людини
1.1.Генеза уявлень і понять про людські права та обов’язки
1.2. Права та обов’язки людини на сучасному етапі
1.3. Сучасне розуміння прав людини
Розділ 2. Проблематика прав та обов’язків індивіда в світових релігіях
2.1. Права людини „першого покоління” і канонічні джерела християнства
2.2. Основні категорії прав та обов’язків людини в ісламі
2.3. права і обов’язки людини в буддизмі
2.4. Порушення прав людини в практиці новітніх релігійних організацій
(Права і свободи людини. Курсова)


Правове забезпеченнян запобігання надзвичайних екологічних ситуацій
1. Забезпечення екологічної безпеки як основний напрямок економічної політики держави
1.1. Право екологічної безпеки як комплексна галузь права.
1.2. Поняття екологічної безпеки,  її види та принципи
2. Екологічна політика держави та її нормативно-правове забезпечення
2.1. Політика держави у сфері екології
2.2. Конституційне регулювання екологічних правовідносин
2.2. Еколого-правове регулювання екологічних правовідносин.
3. Відповідальність за порушення екологічного законодавства
(Еконологічне право. Курсова)

Контрольна робота
Завдання №1   Тема: ГРОМАДЯНСТВО
До паспортного столу Шевченківського районного управління внутрішніх справ м. Львова звернулась громадянка України Лелека Н.П. із заявою про зміну громадянства її дітей. У заяві зазначалось, що 01.07.1989 року Лелека Н.П. вступила у шлюб із громадянином Італії Ф. Дель Орно і у шлюбі народила двох дітей: Алессандро – 1990 року народження та Марію – 1995 року народження. Дітям було надано громадянство Італії. У вересні 2000 р. шлюб було розірвано і Лелека Н.П. повернулась до України. На підставі зазначеного, громадянка Лелека Н.П. просить змінити громадянство дітей, надавши їм громадянство України.
У вступній частині:
1. Визначте поняття громадянство. Підстави набуття та припинення громадянства.
У резолютивній частині:
1.  Чи має право дитина вибирати своє громадянство ?
2.  Дайте обґрунтовану відповідь на заяву громадянки.
Нормативні акти:
Закон України «Про громадянство» від 18.01.2001 р.
Цивільний Кодекс України від 16.01.2003 р.
Завдання № 4 Тема: ЦИВІЛЬНА ДІЄЗДАТНІСТЬ
Неповнолітній Мороз В.М. віком 16 років, не маючи власних прибутків, завдав шкоду громадянинові Цепленко Г.Д. на суму 3000 гривень. Суд зобов'язав відшкодувати громадянинові Цепленко Г.Д. завдану неповнолітнім шкоду. Після початку виплат неповнолітній був прийнятий на роботу і почав отримувати власний заробіток.
У вступній частіші:
1. Розкрийте поняття – цивільна дієздатність.
2. Порядок укладання трудового договору.
У резолютивній частині:
1. Як отримання неповнолітнім заробітку має позначатись на особах, які виплачують відшкодування, і хто ці особи?
Нормативні акти:
1. Цивільний кодекс України від 16.01.2003 р.
2. Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 р. з наступними змінами.
Завдання № 6 Тема: ШЛЮБ

Громадянин Пилипенко О.М. заручився із Ковальовою О.П. За декілька днів до шлюбу Ковальова дізналася, що її майбутній чоловік раніше мав судимість. Ця обставина справила велике враження на неї, тому вона вирішила відмовитися від шлюбу. Однак Пилипенко заперечив її відмову, стверджуючи, що заручини створюють обов'язок вступу у шлюб.
У вступній частині:
1.  Поняття та ознаки шлюбу.
2. Порядок укладення шлюбу.
У резолютивній частині:
1. Чи можна відмову Ковальової О.П. щодо вступу в шлюб вважати правомірною.
2.  Складіть заяву про вступ до шлюбу.
Нормативні акти:
Сімейний Кодекс України від 10.01.2002 р.
Завдання № 7   Тема: ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПОДРУЖЖЯ

Громадянин Ковтанюк П.М. вступив у шлюб з громадянкою Сергієнко В.В. Через деякий час після одруження Ковтанюк почав поводити себе нечемно. Приходив додому пізно, часто у стані алкогольного сп'яніння, просив гроші на погашення боргів, а одного разу сказав, що одружився заради матеріального стану дружини. Через два роки сімейного життя Ковтанюк поставив питання про розірвання шлюбу та поділ майна, придбаного за період сумісного проживання. Об'єктами майнового спору подружжя стали квартира та автомобіль, придбані одразу після реєстрації шлюбу за гроші Сергієнко, яка успішно заробляла в приватному бізнесі. Сергієнко відмовила у поділі майна, після чого справу довелося вирішувати у суді.
У вступній частині:
1. Визначте випадки припинення шлюбу.
2.  Назвіть підстави визнання шлюбу недійсним.
3. Розкрийте поняття «право подружжя на спільне майно» та «роздільна власність подружжя».
У резолютивній частині:
1. Яке рішення  повинен  винести суд  стосовно  майнових  прав  громадянина Ковтанюка?
2. Напишіть вмотивоване рішення суду.
Нормативні акти:
Сімейний Кодекс України від 10.01.2002 р.
Завдання № 8 Тема: ПРИПИНЕННЯ ШЛЮБУ

У результаті вчинення ДТП громадянина Білецького В.В. було притягнуто до кримінальної відповідальності та засуджено до позбавлення волі строком на 7 років. Його дружина, громадянка Нестеренко Н.С., проаналізувавши свої сімейні перспективи, в односторонньому порядку вирішила розірвати шлюб. З цією метою вона звернулася з позовом до суду, у чому їй було відмовлено.
У вступній частині:
1. Визначте поняття шлюбу та випадки припинення шлюбу.
У резолютивній частині:
1.  Чи були законними підстави для розірвання шлюбу ?
2.  На якій підставі в суді було відмовлено у прийнятті позову про розірвання шлюбу ? Обґрунтуйте відповідь.
Нормативні акти:
Сімейний Кодекс України від 10.01.2002 р.
Завдання № 9    Тема: ТРУДОВА ДИСЦИПЛІНА

Данілюк? В.Р. працює у трамвайному депо механіком. При ремонті одного з вагонів трамваю він зіпсував коштовну деталь, яку не можна було вже відремонтувати. За це Данілюк В.Р. отримав догану. Крім того, він був позбавлений премії, що видавалася наприкінці року за підсумками роботи. До того ж адміністрація депо видала наказ про відрахування із заробітної плати Данілюка вартість деталі, яку він зіпсував. Данілюк звернувся з позовом до суду, де зазначив, що за одну провину його покарано одразу ж трьома стягненнями і вимагав відновити його порушені права.
У вступній частині:
1. Розкрийте поняття – стягнення за порушення трудової дисципліни.
2.  Порядок застосування дисциплінарних стягнень.
У резолютивній частині:
1.  Чи правомірні дії адміністрації депо ?
2. Яке рішення повинен винести суд ?
3.  Напишіть вмотивоване рішення суду.
Нормативні акти: Кодекс законів про працю України від 10.12.1971 р.
Завдання №11    Тема:    ЗЕМЕЛЬНЕ ПРАВО УКРАЇНИ

Громадянин Коломоєць  І.Є.  продав одну із двох земельних ділянок, які були розділені   по межі   штучним   озером,    зробленим, власне   Коломойцем,   де він розводив рибу. Після продажу землі Коломосць продовжував користуватись копалиною, яку почав робити, а новий власник претендував на частину озера. Новин власник засипав ґрунтом частину озера, яка, згідно з планом, знаходилась на території його ділянки, і встановив огорожу. Коломоєць подав до суду з проханням забезпечити йому грошову компенсацію за знищену частину озера. У суді він пояснив, що продав лише землю, а водний об'єкт продавати не збирався і в договорі купівлі-продажу про об'єкт нічого не сказано.
У вступній частині:
1. Чи може водний об'єкт в межах земельної ділянки вважатися частиною права власності, що поширюється на дану територію ?
У резолютивній частині:
1.  Складіть договір-купівлі продажу землі.
2.  Чи може водний об'єкт в межах земельної ділянки вважатися частиною права власності, що поширюється на дану територію?
Нормативні акти:
Земельний кодекс України від 25.10.2001 р.
Завдання № 12     Тема:   ЗЕМЕЛЬНІ ПРАВОВІДНОСИНИ

Громадянка Короленко СП. та громадянин Шпак Н.О. є власниками сусідніх земельних ділянок, на межі яких знаходиться дерево, яке досягло величезних розмірів. Плодами дерева користувалися обидва власники земельних ділянок. Згодом Шпак вирішив побудувати новий дім, для чого необхідно було позбутися зазначеного дерева. З метою вирішення проблеми він звернувся до сусідки з пропозицією поділити втрати наполовину. Короленко не заперечувала проти ліквідації дерева, однак нести витрати відмовилася, мотивуючи тим, що вона це дерево не саджала.
У вступній частині:
1. Розкрийте поняття - земельні правовідносини.
2. Визначте поняття - добросусідство.
У резолютивній частині:
1 Хто в даному випадку мас оплатити всі роботи, пов'язані із ліквідацією дерева ?
Нормативні акти:
1. Земельний кодекс України від 25.10.2001 р.
(Основи права. Контрольна)


Філії та представництва як окремі підрозділи юридичної особи
Розділ І. Поняття, порядок виникнення та основні види юридичних осіб
1.1. Поняття й ознаки юридичної особи: дискусійні питання у працях вчених
1.2. Порядок виникнення та припинення діяльності юридичної особи
1.3. Основні види юридичних осіб
Розділ ІІ. Основи функціонування філії та представництва як відокремлених підрозділів юридичної особи
Розділ ІІІ. Спільні риси та відмінності філій та представництв та припинення діяльності філій
3.1. Особливості визначення різниці між філіями та представництвами
3.2. Припинення діяльності філій
(Цивільне право. Курсова)


Пенсія у зв’язку з втратою годувальника
Розділ 1.  Теоретичні основи пенсійного забезпечення населення в Україні
1.1. Загальна характеристика пенсійного забезпечення населення
1.2. Законодавче регулювання пенсійного забезпечення в Україні
Розділ 2. Пенсія у зв’язку з втратою годувальника як один із видів пенсійного забезпечення
2.1. Сутність та умови призначення пенсії у зв’язку з втратою  годувальника
2.2. Розмір пенсії у зв’язку з втратою годувальника та її період
Розділ 3. Шляхи вдосконалення пенсійного забезпечення населення в  Україні
3.1. Порядок здійснення пенсійної реформи в Україні
3.2. Фінансове забезпечення пенсійної реформи в Україні
(Пенсійне право. Курсова робота)


Господарські товариства в Україні їх види та особливості регулювання
РОЗДІЛ I. ПРАВОВИЙ СТАТУС ГОСПОДАРСЬКИХ ТОВАРИСТВ
1.1. Акціонерне товариство, як форма об'єднання підприємців  та  їх капіталів
1.2. Характерні риси акціонерного товариства
1.3. Відмінності між відкритим та закритим акціонерним товариством
РОЗДІ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ПОВНОГО ТА КОМАНДИТНОГО ТОВАРИСТВА
2.1. Характерні риси командитного товариства
2.2. Переважні права вкладників командитного товариства
2.3. Відмінні риси командитного товариства від інших видів товариств
РОЗДІЛ ІІІ. ПРАВОВИЙ СТАТУС ТОВАРИСТВА З ДОДАТКОВОЮ ТА ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
3.1. Товариство з обмеженою відповідальністю, як одна з найпоширеніших організаційно-правових форм підприємницької діяльності
3.2. Характерні риси товариства з обмеженою відповідальністю
3.3. Правові основи діяльності товариства з додатковою відповідальністю
3.4. Довірче товариство, як найпоширеніше у підприємницькій діяльності товариство з додатковою відповідальністю
(Курсова)


Характристика правових ситем західних країн
РОЗДІЛ 1. ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ АНГЛО-АМЕРИКАНСЬКОГО ТИПУ ПРАВОВОЇ СИСТЕМИ
1.1 Характеристика правових систем західних країн
1.2 Основні витоки та етапи становлення принципів судової системи
РОЗДІЛ 2. ДЖЕРЕЛА ПРАВОВИХ СИСТЕМ ЗАХІДНИХ КРАЇН
2.1 Правовий звичай
2.2 Правова доктрина, як найважливіше джерело правової системи
2.3 Судовий прецедент у системі джерел
РОЗДІЛ 3. МІСЦЕ ЗАКОНУ В АНГЛІЙСЬКІЙ ПРАВОВІЙ СИСТЕМІ
3.1 Норма права
3.2 Співвідношення закону і прецеденту
РОЗДІЛ 4. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА СУДОВОЇ СИСТЕМИ
4.1 Судова влада
4.2 Конвенція про захист прав людини та основних свобод,  як основний кодифікований акт системи права
(Курсова)


Правова держава (сутність, значення), шляхи формування її в Україні
Розділ 1. Сутність та значення  правової держави
1.1 Ідея правової держави як загальнолюдська цінність
1.2 Сутність правової держави
1.3 Ознаки правової держави
Розділ 2. Україна - як правова держава
2.1 Конституція України – передумова побудови соціальної, демократичної, правова держава
2.2  Досвід формування в Україні правової держави
Розділ 3. Основні напрямки підвищення якості формування в Україні правової держави 
3.1 Покращення якості правової освіти
3.2 Роль Академії суддів України у побудові демократичної, правової держави
3.3 Проблеми вдосконалення нормативно-правового регулювання діяльності міліції України в умовах побудови правової держави
(Теорія держави та права. Курсова)


Контракт - як форма трудового договору
РОЗДІЛ 1. КОНТРАКТ - НОВА МОДЕЛЬ РЕГУЛЮВАННЯ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН
1.1    Поняття контракту, як особливого виду трудового договору
1.2    Порядок укладення та зміст трудового контракту
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОНТРАКТНОЇ ФОРМИ ТРУДОВОГО ДОГОВОРУ
2.1 Категорії працівників з якими може укладатися контракт
2.2 Підстави відповідальності сторін при розірванні контракту
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ, ЯКІ ВИНИКАЮТЬ ПРИ ПРИПИНЕННІ КОНТРАКТУ
3.1 Підстави припинення трудових відносин
3.2 Помилки і недоліки в застосуванні контракту
3.3 Проблеми вдосконалення законодавства про контракти
(Курсова)


Кримінальна відповідальність неповнолітніх в Україні
1. Особливості кримінальної відповідальності та покарання неповнолітніх (розділ XV КК)
2. Особливості звільнення неповнолітніх від кримінальної відповідальності
(Правознавство. Реферат)


Правовий захист дітей: проблеми і перспективи
1. Права дитини: поняття та основні положення
2. Проблеми правового захисту дітей в Україні
3. Захист прав дітей – пріоритетна турбота держави
(Правознавство. Контрльна)


Шлюбний договір та перспективи його розвитку в Україні
1. Поняття шлюбного договору
2. Укладення і зміст шлюбного договору. Використання шлюбних договрів в Україні
(Правознавство. Контрльна)


Правова охорона земель
1.Земля як об'єкт правової охорони
2.Поняття та значення правової охорони земель
3.  Організаційно-правові заходи охорони земель
4.  Відповідальність за порушення земельного законодавства
Задача 1
У  зв'язку  з   наданням  земельної  ділянки  для   організації  колективного садівничого  товариства  „Мрія”  його  правління  звернулося  до  районної адміністрації,   яка   приймала   вказане   рішення,   з   клопотанням   виділити земельну  ділянку  для   облаштування  тимчасової  зупинки   електропоїзда місцевого сполучення. Це клопотання було задоволено, і правління уклало угоду з місцевими будівельниками для зведення цієї зупинки.
Начальник відділення залізниці, дізнавшись про початок роботи, заборонив своїм наказом використовувати смуги відводу залізниці для вказаної мети, вважаючи, що в межах земель залізниці будь-які роботи та використання земель має здійснюватися виключно за розпорядженням органів залізничного транспорту. Райадміністрація оскаржила вказаний наказ до прокурора району, вважаючи його незаконним. Визначити коло суспільних правовідносин. Висвітлити особливості правового режиму спірної земельної ділянки. Вирішити справу.
Задача 2 
Фермер Коваленко самовільно зайняв сусідню зі своїм фермерським господарством ділянку поля площею 0,20 га, що належала агрофірмі „Хвиля”, і побудував там складське приміщення. За два роки, протягом яких Коваленко фактично користувався земельною ділянкою, фірма зазнала збитків у розмірі 5000 грн. Дирекція агрофірми „Хвиля” звернулася з позовом до суду щодо повернення цієї ділянки землі та відшкодування збитків. Яким чином земельним законодавством регулюються земельні відносини між фірмою і Коваленком? Визначте правову природу земельних правовідносин, що виникли між ними? У чому полягає правопорушення, вчинене Коваленком? Яка відповідальність передбачається законом за вчинене правопорушення?    Яким чином визначається розмір збитків, що зазнала агрофірма „Хвиля”? Які документи слід додати до позовної заяви? Яким повинно бути рішення суду?
(Контрольна)


Види інтелектуальної власності
1. Поняття та види інтелектуальної власності
2. Авторське право та суміжні права
3. Промислова власність
4. Правові засоби індивідуалізації учасників товарного обороту, товарів і послуг
(Право інтелектуальної власності. Контрольна)


Теоретичні проблеми сучасного трудового права України
Розділ І. Поняття та місце трудового права України як галузі права. Основні нормативні документи в сучасному трудовому праві України
1.1. Поняття та місце трудового права України як галузі права
1.2. Основні нормативні документи в сучасному трудовому праві України. Значення та будова Кодексу законів про працю
Розділ ІІ. Основні теоретичні проблеми сучасного трудового права України
2.1. Огляд найважливіших проблем сучасного трудового права України
2.2. Проблема гармонізації трудового законодавства України з міжнародним правом
2.3. Теоретичні правові проблеми укладення трудового контракту
2.4. Проблема однорідності матеріальної відповідальності сторін трудового договору
Розділ ІІІ. Трудовий кодекс України – шлях до вирішення основних теоретичних проблем сучасного трудового права України
3.1. Трудовий кодекс України: історія питання
3.2. Новації проекту Трудового кодексу та його оцінка
(Трудове право. Курсова)


Правовий захист домашніх тварин в Україні
1. Еволюція правового захисту домашніх тварин
2. Правове регулювання захисту домашніх тварин в Україні
3. Проблеми правового захисту домашніх тварин в Україні
(Право. Контрольна)


Правові аспекти діяльності банків в Україні
1. Поняття, види та правове становище банків. Банківські операції та їх види
2. Поняття та види кредиту. Кредитний договір
3. Порядок відкриття рахунків у банках
(Право. Контрольна)


Покарання та його види
Розділ І. Поняття покарання та його мета
1.1. Поняття покарання
1.2. Мета покарання
Розділ ІІ. Основні та додаткові покарання
2.1. Система покарань
2.2. Основні покарання
2.3. Додаткові покарання
2.4. Покарання, що можуть призначатися і як основні, і як додаткові
Розділ ІІІ. Призначення покарань та звільнення від них
3.1. Принципи призначення покарання
3.2. Загальні засади призначення покарання
3.3. Поняття звільнення від покарання та його види
(Курсова)


Державна служба і служба в органах місцевого самоврядування
1. Загальний огляд джерел за темою курсової роботи
2. Зміст державної служби
3. Зміст служби в органах місцевого самоврядування
4. Порівняльний аналіз змісту державної служби і служби в органах місцевого самоврядування
(Курсова)

Основні норми і принципи про етику
1. Етика як філософська наука про мораль
2. Поняття етичних норм
3. Методологічні принципи етики
(ДАУ. Етика і естетика. Реферат)


Взаємозв’язок рівня домагань з успішністю студентів у навчальній діяльності
Розділ І. Теоретичний аналіз психологічних особливостей студентського віку та рівня домагань в структурі особистості
1.1. Психологічні особливості студентського віку
1.1.1. Загальні особливості вікового періоду студентства
1.1.2. Основні новоутворення студентського віку
1.2. Зміст поняття рівня домагань та досвід психологічних досліджень
1.3. Вплив рівня домагань в системі психологічних особливостей студентів на рівень успішності навчальної діяльності
Розділ ІІ. Методологічні основи, організація та проведення експериментального дослідження рівня домагань студентів
2.1. Методичні особливості досліджень рівня домагань
2.2. Методика та умови проведення експериментального дослідження рівня домагань студентів
Розділ ІІІ. Обробка результатів дослідження та  їх аналіз з метою виявлення взаємозв’язку рівня домагань та успішності навчальної діяльності     студентів
3.1. Обробка та аналіз результатів дослідження рівня домагань студентів
3.2. Виявлення впливу рівня домагань студентів на їх успішність
(ЖДУ. Психологія. Курсова)

Професійно-орієнтоване завдання
За результатами психодіагностичного обстеження товарознавця будівельного супермаркету встановлено: IQ - 90 балів (вербальний інтелект значно краще розвинутий, ніж невербальний); поєднання холеричного і сангвінічного типу темпераменту; демонстративний тип акцентуації характеру; низький рівень особистісної тривожності; емпатія розвинута слабко; самооцінка завищена; підвищений рівень вербальної агресивності; схильність до суперництва; переважає зовнішній вид робочої мотивації.
• Які характеристики його індивідуальності є вродженим, які набутими?
•  Які характеристики здатні розвиватися, які - ні?
•  Які характеристики піддаються психокорекційному впливу, які - ні?
•  Які індивідуальні якості є професійно важливими? Які якості можуть зашкодять у професійному становленні?
• 3 якими труднощами працівник імовірно стикатиметься на початку діяльності?
• За рахунок чого можливо компенсувати відсутність професійно важливих якостей?ЖДУ.
(ЖДУ. Диференційна психологія. Професійно-орієнтоване завдання)

Формування науково-дослідницьких вмінь на старшому етапі за допомогою позакласної роботи
Розділ І. Позакласна робота з англійської мови її особливості на старшому ступені навчання
1.1. Методичні основи організації позакласної роботи при викладанні іноземної мови та її особливості в старших класах
1.2. Особливості викладання іноземної мови на старшому ступені  навчання
Розділ ІІ. Система завдань для формування науково-дослідницьких вмінь на старшому етапі за допомогою позакласної роботи
2.1. Методика формування вмінь дослідницької роботи учнів старших класів при поглибленому вивченні англійської мови
2.2.  Методика використання методу проектів як форми позакласної роботи з англійської мови на старшому етапі навчання
2.3. Розробка програми діяльності країнознавчо-лінгвістичного гуртка з метою розвитку вмінь науково-дослідної роботи з англійської мови для учнів старших класів
(ЖДУ. Методика викладання англійської мови. Курсова)

 

Визначення профілю характеру за даними дослідження ММРІ
Розділ І. Теоретичний аналіз поняття характеру та індивідуально-психологічних властивостей особистості
1.1. Зміст поняття характеру та його структура
1.2. Індивідуально-психологічні властивості особистості
Розділ ІІ. Методи дослідження властивостей особистості та методика застосування тесту ММРІ в процесі дослідження
2.1. Методичні основи дослідження особистості за допомогою тесту-опитувальника ММРІ
2.2. Методика дослідження за адаптованим варіантом тесту ММРІ
Розділ ІІІ. Обробка та аналіз результатів дослідження
3.1. Обробка результатів дослідження за методикою скороченого тесту ММРІ Міні-мульт
3.2. Аналіз результатів дослідження
(Психологія. Курсова)

РОЗВИТОК САМОСВІДОМОСТІ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
Розділ І. Теоретичні аспекти розвитку самосвідомості особистості та її особливості в підлітковому віці
1.1. Зміст поняття самосвідомості та її роль у формуванні особистості
1.2. Методичні підходи до вивчення самосвідомості
1.3. Структура самосвідомості як складного психологічного процесу
1.4. Особливості формування самосвідомості підлітків 
Розділ ІІ. Методологічна основа та методика проведення дослідження елементів самосвідомості підлітків
2.1. Методологічні основи експериментального дослідження самооцінки та ціннісних орієнтацій як елементів самосвідомості підлітків
2.2. Методика та процедура дослідження
2.2.1. Методи, методика та процедура дослідження самооцінки підлітків
2.2.2. Методика проведення діагностики ціннісних орієнтацій
Розділ ІІІ. Обробка та аналіз результатів дослідження
3.1. Обробка та аналіз результатів за методикою дослідження   самооцінки
3.2. Обробка та аналіз результатів за методикою ціннісних орієнтацій
(ЖДУ. Психологія. Курсова)

Контрольна робота
1. На основі даних банку „Райфайзен банк Аваль” зробити дослідження
1.1. Охарактеризувати трудовий колектив
1.2. Дати характеристику існуючих систем стимулювання праці. Розкрити переваги та недоліки кожної із систем
1.3. Скласти професіограму касира
(ЖДТУ. Соціологія праці. Контрольна)

Формування вмінь іншомовного групового спілкування учнів середнього етапу навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Розділ І. Основи методики організації групової роботи при навчанні іноземної мови на середньому етапі та зміст групового спілкування
1.1. Психологічні та організаційні особливості процесу навчання на середньому етапі
1.2. Мовна взаємодія на уроці англійської мови при застосуванні групової форми роботи як умови формування вмінь групового спілкування учнів
1.3. Особливості застосування методів групового навчання на уроці англійської мови в загальноосвітніх навчальних закладах та методика їх організації
Розділ ІІ. Плани уроків та практичні прикладі застосування різних методів та форм навчання англійської мови на середньому етапі з метою формування вмінь групового спілкування
2.1. Ситуації мовного спілкування на уроках англійської мови як основа формування навичок групового спілкування
2.2. Використання ролевих ігор на уроці англійської мови з метою активізації та розвитку вмінь групового спілкування
2.3.  Практичне застосування методів групової роботи та групового спілкування при організації уроку за темою „Телеміст Київ – Лондон”
2.4. План-конспект уроку-ділової гри з метою розвитку групового спілкування учнів середнього ступеня навчання
(ЖДУ. Методика викладання англійської мови. Курсова)

Подружня дезадаптація при порушенні функцій сім'ї та методи її корекції
Розділ І. Аналіз літературних джерел щодо сутності сім'ї, її функції та чинників виникнення дезадаптації
1.1. Соціально-психологічна сутність сім'ї та и структура функцій сім'ї
1.2. Проблеми стабільності шлюбу та сім'ї та порушення функцій сім'ї і подружньої адаптації
1.3. Сімейні конфлікти та труднощі в сімейних відносинах як чинники подружньої дезадаптації та їх вирішення
Розділ ІІ. Методи та методика проведення психологічного дослідження
2.1. Методичні основи психологічної діагностики сім'ї
2.2. Методика проведення експериментального психологічного дослідження особливостей сімей із подружньою дезадаптацією
Розділ ІІІ. Обробка результатів та рекомендації щодо психологічної корекції
3.1. Обробка та психологічний аналіз результатів експериментального дослідження
3.2. Психологічна корекція ускладнень в сімейних відносинах та подружньої дезадаптації на фоні порушення функції сім'ї
(Вікова психологія. Курсова)

Основи розвитку мислення дітей із розумовою відсталістю
Розділ І. Теоретичний аналіз аномального розвитку розумово відсталих дітей та особливості їх мислення
1.1. Ознаки та прояви аномального та дефіцитарного розвитку дітей
1.2. Причини виникнення та взаємозв'язок затримки мовного та розумового розвитку у дітей
1.3. Загальна характеристика розвитку мислення розумово відсталих    дітей
Розділ ІІ. Методичні основи та методики проведення експериментальних досліджень особливостей розвитку мислення розумово відсталих дітей
2.1. Методичні основи проведення патопсихологічного дослідження
2.2. Методики дослідження особливостей розвитку мислення у розумово відсталих дітей
Розділ ІІІ. Результати проведеного дослідження: обробка та інтерпретація
3.1. Результати дослідження за методикою №1
3.2. Обробка т аналіз результатів за методикою №2
(Патопсихологія. Курсова)

Значимі міжособистісні стосунки у системі мотивації професійної діяльності у ранній дорослості
РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти мотивації професійної діяльності та міжособистісних стосунків в системі розвитку особистості
1.1. Професійна мотивація та її значення для успішності професійної діяльності особистості
1.2. Особливості розвитку мотивації в структурі спонукальної сфери у ранній дорослості
1.2.1. Мотиваційні настанови раннього дорослого віку
1.2.2. Мотивації вибору професії та професійної діяльності
1.3. Міжособистісні стосунки та їх значення для життєдіяльності в ранньому дорослому віці
РОЗДІЛ ІІ. Методичні особливості та методика дослідження впливу значимих міжособистісних стосунків на формування мотивації професійної діяльності
2.1. Методичні особливості дослідження мотивації
2.2. Методика проведення дослідження мотивації професійної діяльності
РОЗДІЛ ІІІ. Результати та інтерпретація результатів дослідження
3.1. Обробка результатів дослідження та особливості їх інтерпретації
3.2. Аналіз результатів дослідження
(Вікова психологія. Курсова)

Соціально-педагогічна діяльність початкової школи з батьками учнів
Розділ І. Теоретичні основи поняття соціально-виховної роботи в освітніх закладах та характеристика сім'ї як соціально-педагогічної системи
1.1. Поняття соціально-виховної роботи в освітніх закладах
1.2. Сім'я як соціально-педагогічна система
1.3. Соціально-педагогічна роботи з проблемними сім'ями
Розділ ІІ. Аналіз співробітництва школи і сучасної родини, дослідження досвіду та пропозиції
2.1. Аналіз та характеристика досвіду співробітництва сучасної школи та родини
2.2. Форми та методи роботи школи з родиною
2.3. Розробка шляхів взаємодії родини та школи в сучасній Україні
(Соціальна педагогіка. Курсова)

Особливості рефлексії художніх здібностей молодших школярів
Розділ І. Особистість молодшого школяра, його здібності та місце рефлексії в психологічному розвитку
1.1. Теоретичні аспекти розвитку особистості молодшого школяра
1.2. Зміст та класифікація здібностей та їх розвиток в молодшому шкільному віці
1.2.1. Зміст та класифікація здібностей особистості
1.2.2. Розвиток здібностей дитини в молодшому шкільному віці.
1.3. Поняття рефлексії
Розділ ІІ. Основи дослідження художніх здібностей та методики проведеного дослідження рівня та здатності до їх рефлексії у молодших школярів
2.1. Проблема дослідження та діагностики художніх здібностей
2.2. Методика "Опис предмету"
2.3. Методика та процедура діагностики художніх здібностей учнів молодших класів та їх здатності до рефлексії
Розділ ІІІ. Результати дослідження рефлексії художніх здібностей, їх опрацювання та загальні висновки за проведеними методиками
3.1. Результати дослідження
3.1.1. Обробка та аналіз результатів за метдикою „Опис передмету”
3.1.2 Результати проведення дослідження за методикою дослідження художніх здібностей 
3.1.3 Загальні висновки за методиками та проведеною бесідою направленою на вивлення здатності до рефлексії художніх здібностей молодших школярів
3.2. Практичні засоби формування потреби в рефлексії у школярів
(Вікова психологія. Курсова)

Філософія як спеціальний тип зання.
1.Філософія та світогляд, його види
2. Специфіка філософського знання
3. Предмет та функції філософії
(Реферат. Філософія.)


Навчання дітей дошкільного віку
1. Суть процесу навчання, його основні функції
2. Особливості навчання дошкільників
3. Навчальна діяльність, її основні компоненти
4. Дидактичні принципи навчання
Практичне завдання: поспостерігати за дітьми в ході занять; визначити рівень сформованості у них навчальної діяльності (за Усовою А.П.)
(Педагогіка. Контрольна робата)


Методика навчання математичного моделювання в основній школі
Розділ І. Теоретичний аналіз методичних основ викладання математичного моделювання та ролі моделювання в навчанні математики
1.1. Поняття математичного моделювання, його виникнення та розвиток
1.2. Зміст та мета викладання курсу математичного моделювання в сучасній школі
1.3. Роль і місце моделювання в навчанні математиці
1.4. Рівнева диференціація навчання на уроках математики як умова досягнення загальноосвітньої мети навчання
Розділ ІІ. Практика викладання математичного моделювання в середній школі
2.1. Рішення задач на складання рівнянь за допомогою математичного моделювання
2.2. Організація вивчення теми "Рішення тригонометричних рівнянь" в реалізації розвиваючої концепції математичного моделювання
(Методика викладання математики. Курсова)


Розбудова національної культури після проголошення незалежності
1. Формування нової соціокультурної дійсності незалежної України
2. Національна культура в умовах зростання національно-культурної ідентичності (Культура. Реферат)


Особливості античної культури
1. Виникнення та розвиток античної культури
2. Міфологічний характер та основні галузі Грецької культури
3. Характерні відмінності архітектури, скульптури та кераміки античної Греції
4. Римська античність та її культура
(Культура. Реферат)


Технологія розв’язання міжособистісних конфліктів педагога з дітьми
Розділ І. Теоретичний огляд змісту міжособистісних конфліктів та особливостей педагогічних конфліктів і умов їх розв’язання
1.1. Міжособистісні конфлікти, їх особливості
1.2. Особливості протікання та виникнення педагогічних конфліктів, їх види та причини
1.3. Основні типи педагогічних конфліктів та умови їх розв’язання
1.4. Основні стратегії поведінки при розв'язанні конфліктів в процесі взаємодії педагога з учнями
Розділ ІІ. Практичне використання технологій розв’язання конфліктів у процесі взаємодії педагога та учнів
2.1. Тренінг з техніки продуктивного спілкування як один із методів розв’язання педагогічних конфліктів
2.2. Практичні основи використання технології медіаторства при вирішенні педагогічних конфліктів
2.3. Технологія гуманізації взаємин з дітьми як засіб створення гармонійного психологічного клімату в педагогічному колективі
(Педагогіка. Курсова)


Формування моральної культури молодших школярів у позаурочній діяльності
Розділ 1. Теоретичні засади проблеми формування моральної культури молодших школярів 
1.1. Проблема морального виховання особистості в гуманітарних науках
1.2. Завдання морального виховання як основи моральної культури учнів у сучасній школі
1.3. Змістовна структура моральної культури
1.4. Практика формування моральної культури молодших школярів
Розділ 2. Експериментальне дослідження сформованості моральної культури молодших школярів у позаурочній діяльності
2.1. Критерії та рівні сформованості моральної культури учнів 1-4 класів
2.2. Аналіз шкільних навчальних програм і підручників
2.3. Шляхи формування моральної культури молодших школярів у позаурочній діяльності
2.4. Динаміка формування моральної культури учнів початкової школи
(Педагогіка. Диплом)


Педагогічні умови організації змістовного дозвілля дітей підліткового віку
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАШКІЛЬНОЇ РОБОТИ ІЗ УЧНЯМИ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ
1.1. Умови формування особистості в підлітковому віці та організація процесу виховання відповідно до вікових особливостей підлітків
1.2. Теоретичний аналіз та характеристика основних напрямів та змісту позашкільної освіти та виховання
РОЗДІЛ ІІ. СТАН ТА ПРОБЛЕМИ  ДІЯЛЬНОСТІ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ У СФЕРІ ДОЗВІЛЛЯ ПІДЛІТКІВ
РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ РОБОТИ ГУРТКІВ ЯК ОСНОВИ ЗМІСТОВНОГО ДОЗВІЛЛЯ ПІДЛІТКІВ
(Педагогіка. Курсова)


Образи жінок у творах Т.Г.Шевченка
ІІ. Образи жінки у творах Т.Шевченка
2.1. Загальна характеристика жіночності у творчості Т.Шевченка
2.2. Образ жінки у поезії „Притча”
2.3. Образ жінки у поезії „На вічну пам'ять Котляревському”
2.4. Образ жінки у поемі „Катерина”
2.5. Образ жінки у баладі „Тополя”
2.6. Образ жінки у поемі „Гайдамаки”
2.7. Образ жінки баладах „Русалка” та „Утоплена”
2.8. Образ жінки у поемі „Слепая”
2.9. Образ жінки у поемі „Марина”
2.10. Образ жінки у поемі „Відьма”
2.11. Образ жінки у поемі „Якби тобі довелося”
2.12. Образ жінки у поемі „Наймичка”
2.13. Образ жінки у поезії „Лілея”
2.14. Образ жінки у циклі „В казематі”
2.15. Образ жінки у поемі „Княжна”
2.16. Образ жінки у поемі „Марія”
2.17. Оспівання у творчості Т.Шевченка образу жінки-матері
(Українська література. Курсова)


Місце філософії в духовному житті Середньовіччя
1. Світоглядні основи виникнення середньовічної західноєвропейської філософії
2. Основні етапи розвитку середньовічної філософії
3. Полеміка про природу загальних понять в середньовічній схоластиці (номіналізм і реалізм)
(Філософія. Контрольна)

Проблема розвитку і формування життєвих ідеалів підлітків
Розділ І. Теоретичний зміст особливостей формування особистості
1.1. Сутність та зміст процесу формування особистості та виховання в підлітковому віці
1.2. Виховання соціально-гуманістичного життєвого ідеалу підлітків як передумова гармонійного розвитку особистості сучасних учнів
Розділ ІІ. Дослідження проблеми формування життєвих ідеалів учнів підліткового віку
2.1. Проведення дослідження з метою визначення життєвих ідеалів підлітків
2.2. Розробка плану виховних заходів направлених на розвиток взаємоповаги та порозуміння учнів „Психологічний клуб”
2.3. Проведення та аналіз повторного анкетування
(Педагогіка. Курсова)


Формування знань про здоровий спосіб життя у дітей молодшого шкільного віку засобами сімейного виховання
Розділ І. Теоретичний аналіз ролі сім'ї у вихованні та формуванні здорового способу життя дітей
1.1. Сім'я як соціально-педагогічна система та її роль у формуванні здорового способу життя дітей
1.2. Визначення основ фізичного виховання в сім'ї як засобу формування здорового способу життя молодших школярів
1.3.  Проблеми формування здорового способу життя учнів в історичному аспекті
Розділ ІІ. Педагогічний досвід з питання формування здорового способу життя учнів та організація дослідження меж впливу сімейного виховання
2.1. Організація та проведення дослідження впливу родини та батьків на виховання здорового способу життя молодших школярів в рамках проведення заходу „сімейне виховання та здоров'я наших дітей”
2.2. Рекомендації та практична розробка лекційної роботи з батьками як засіб удосконалення системи сімейного виховання із досліджуваним класом направленої на формування здорового способу життя молодших школярів
(Педагогіка. Курсова)

Дослідницька робота на навчально-дослідній ділянці.
РОЗДІЛ І. ОСНОВНІ АСПЕКТИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ ДІЛЯНКИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ ТА ВИМОГ ДО ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА НІЙ
1.1. Особливості та вимоги до навчально-дослідної ділянки загальноосвітніх шкіл як засобу навчання в системі викладання біології
1.2. Основний зміст діяльності та організації роботи учнів на навчально-дослідній земельній ділянці
1.3. Правила та основи техніки безпеки при організації роботи на навчально-дослідній ділянці
РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ТА ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ВІДДІЛАХ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ ДІЛЯНКИ
2.1. Організація науково-дослідницької роботи учнів у зоологічному відділі навчально-дослідної ділянки
2.2. Вирощування екологічно чистої овочевої продукції на дослідницько-пришкільній ділянці
(Методи викладання біології. Курсова)

Виникнення і розвиток класицизму в Україні
1. Основні риси українського класицизму в архітектурі
2. Класицизм в українському скульптурному мистецтві
3. Класицизм у малярстві
(Культура. Контрольна)


Антропоцентризм філософії епохи Відродження. Гуманізм.
І. Загальна характеристика філософії епохи Відродження, її роль та значення для західноєвропейської культури
ІІ. Антропоцентризм філософії епохи Відродження
ІІІ. Гуманізм та його особливості у філософії Відродження
(Філософія. Контрольна)

Загадки та відгадки Л. Глібова
1. Коротка характеристика творчості Л. Глібова для дітей
2. Огляд загадок. Тематика, структура, їх мова
3. Фольклорна основа загадок
4. Гумор загадок
5. Значення загадок для розумового, естетичного виховання
ІІ. Шарль Перро – французький казкар
(Дитяча література. Контрольна)


Педагогічна творчість вчителя початкових класів
Розділ 1. Основні особливості творчості та творчої діяльності в роботі сучасного педагога молодших класів, її ознаки та засоби в контексті модернізації освіти
1.1. Принципи освітньої діяльності сучасного вчителя
1.2. Індивідуальність особистості вчителя в творчій діяльності та її значення
1.3. Творчість - головна ознака педагога в сучасній системі освіти
1.4. Педагогічна творчість та інноватика як рушійна сила модернізації освіти
Розділ 2. Практична розробка застосування творчого підходу та нових методик викладання в початковій школі
2.1. Методичні розробки уроків для молодшого ступеня навчання із використанням творчого підходу та інформаційних технологій
2.2. Розробка плану-конспекту уроку з використанням творчих завдань
2.3. Практична розробка комбінованого уроку з природознавства у 2 класі як приклад творчого методу навчання
(Педагогіка. Курсова)


Філософія стародавньої Індії, проблеми, ідеї, персоналії
1. Основні етапи розвитку філософії в Стародавній Індії
2. Нортодоксальні філософські системи
3. Ортодоксальні філософські системи
(Філософія. Контрольна)

Філософія стародавнього Китаю, проблеми, ідеї, персоналії
1. Філософія Стародавнього Китаю
2. Особливості розвитку філософії в Китаї
3. Школи в Китайській філософії
(Філософія. Реферат)

Анатомія кровотворення
1. Будова та функції кровоносних судин (артерій, вен, капілярів),
лімфатична система
2. Роль червоного кісткового мозку у процесі кровотворення
3. Значення селезінки у процесі кровотворення
4. Кровотворення і печніка
(Курсова)


Різноманітність життєвих циклів рослин
І. Поняття про життєві цикли та форми рослин
ІІ. Життєві цикли нижчих рослин на прикладі водоростей
ІІІ. Життєві цикли вищих рослин
3.1. Життєві цикли мохів
3.2. Життєві цикли папоротей та хвощів
3.3. Життєві цикли голонасінних
3.4. Життєві цикли покритонасінних
(Біологія. Курсова)


Модифікаційна мінливість та її значення для організмів
Розділ 1. Теорія гена та генна інженерія
1.1. Теорія гена та її сучасний стан
1.2. Генетична (генна) інженерія
Розділ 2. Спадковість та мінливість
2.1. Спадковість і середовище
2.2. Мінливість та її види
2.3. Гомологічні ряди у спадковій мінливості (закон Вавилова)
Розділ 3. Модифікаційна мінливість та її значення
3.1. Модифікаційна мінливість
3.2. Значення модифікаційної мінливості для організмів
3.3. Норма реакції
(Біологія. Курсова)


Радіаційно-хімічні процеси
Розділ І. Радіоактивність
1.1. Радіоактивність. Будова атомного ядра. Ізотопи
1.2. Радіоактивне випромінювання. Закон радіоактивного розпаду
1.3. Кількісні характеристики радіоактивності
1.4. Види радіоактивного розпаду
1.5. Ядерні реакції
Розділ ІІ. Радіаційно-хімічні процеси у воді і водних розчинах
2.1. Радіоліз води і водних розчинів
2.2. Радіаційно-хімічні перетворення води. Участь кисню у цьому процесі
Розділ ІІІ. Фізичні та хімічні основи взаємодії іонізуючих випромінювань із органічними речовинами
3.1. Радіаційно-хімічні перетворення нуклеїнових кислот
3.2. Радіаційне ураження мембран
3.3. Радіаційно-хімічні перетворення амінокислот, білків та пептидів
3.4. Радіаційно-хімічні перетворення ліпідів
3.5. Радіаційно-хімічні перетворення вуглеводів
3.6. Радіаційно-хімічні ушкодження ДНК
3.7. Радіаційно-хімічні перетворення PHK
(Біологія. Курсова)


Стійкість рослин до захворювання
Розділ І. Найпоширеніші хвороби рослин
Розділ ІІ. Проблема стійкості рослин до захворювань
2.1. Розвиток вчення про стійкість рослин до захворювань
2.2. Механізм захисту рослин від дії несприятливих біотичних і а біотичних чинників
2.3. Закони Вавилова та інших вчених щодо імунітету рослин
Розділ ІІІ. Імунологічний метод захисту рослин
(Біологія. Курсова)


Похідні карбонових кислот
Розділ І. Карбонові кислоти
1.1. Загальна характеристика карбонових кислот
1.2. Добування карбонових кислот
1.3. Властивості карбонових кислот
Розділ ІІ. Похідні карбонових кислот
2.1. Отримання похідних карбонових кислот
2.2. Функційні похідні карбонових кислот
2.3. Похідні карбонових кислот, що мають найбільше практичне значення
Розділ ІІІ. Практичне застосування карбонових кислот та їх похідних

(Біологія. Курсова)

 

 

 

Наші фахівці виконують роботи в таких галузях:

  • Економіка, економіка підприємств, фінанси, економічний і фінансовий аналіз, банківська діяльність, логістика, проектний аналіз та інші економічні дисципліни.

  • Менеджмент, маркетинг, економіка праці, фінансовий менеджмент, інформаційні системи, інформатика, економічна кібернетика.

  • Бухгалтерський облік, аудит, облік у галузях, контроль і ревізія.

  • Педагогіка, психологія, філософія, релігієзнавство, історія, соціологія та інші гуманітарні науки.

  • Англійська, українська, німецька мови, лінгвістика, зарубіжна література та методика викладання.